20 Eylül 2016 Salı

Ucuz Alışveriş Durakları | Ankara- Faruk Ekin .

Dün gerçekten dolu dolu bir gündü. Bir önceki postta detaylı bir iç döküşle ve duygusallıkla anlattım şimdi o güne sığdırdığım minicik ama acayip ucuz bir alışverişten bahsetmek istiyorum.
Şu aralar en mantıklı alışveriş; yazlık depolamak. Sezon kışa hazırlanırken ellerinde kalan yazlıkları epey ucuz bir fiyata satışa sunuyor . Bazı güzel markalarda ilk indirimde bedenler tükeniyor 2. İndirimde giyilemeyecek derece hasar görmüş ürünler satışa sunuluyor. Yinede benim aldığım fiyata düşmeyeceklerine adım gibi eminim.


Omuzları pencere şeklinde açık hem kısa kollu hem askılı bu bluz yaz boyunca istediğim ama bir türlü 49 tlye değmeyeceğini düşündüğümden almadığım bir bluzdu. Her ne kadar ankara için yaz bitmiş olsa da antalya için Aralığa kadar bahar havası mevcut. Bu yüzden bu yıl bu bluzu giymeden sezonu kapatmayacağıma eminim. Ve kendisini 9.90 a aldım.


Bu bluz ise dünya tatlısı bir şey. Görür görmez kumaşına , desenine , modeline bayıldım. Yüksek bel pantolonlarla giyerim seni dedim ve kaptım.
(Göbek açma modasını bir türlü sevemedim de ) omuz açık ( off shoulder ) kısa üst (crop top) . Bunu da 9.90 tl ye aldım. :))

Hepsini başlıktan da anlayacağınız gibi Faruk ekin mağazasından aldım. Ankara -Acity şubesinden. Addaxdan sonra favorim oldu ama oradan da alınacak şey var alınmayacak şey var. Her ucuza sarılmamakta fayda var :) Bu indirimi kaçırmamanızı istediğimden alelacele yaptığım bir post. Vakit bulduğum an üstümde duruşlarını da ekleyeceğim.

Sevgiyle kalın, kendinize iyi bakın.

DÜN.



Evliliğimin çok mutlu ve huzurlu olması şerefine kız kıza bir akşam geçirdim . 🍻 


3 yıldır falan görüşemediğimiz için baya şeyler birikmişti. Bir arkadaşımız evlenmiş , bebeği olmuştu. Bebeği doğarken bir sorun ile karşılaşmış ama çok şükür şimdi iyiymiş. Bir arkadaşımın babası kanser olmuştu ama bin şükür ki temizlenmişti vücudu bu illetten. Hayat herkesi savuruyordu bin bir sebepten... 


Evli arkadaşımız bize erken veda etti. Evlenince böyle oluyo galibaaaaa :) Kaldık iki kişi. Gün sanki yetmedi ve birbirimize doymayınca da Simgelere geçtim. Bu oda bizim lise yıllarımız ile dolu. Şu duvarlar ah dili olsa ! keşke bizi o zamanlara götürse. Hayatımda ilk defa geriye gitmek istedim dün! Normalde enerjim yoktur yeniden başa sarmaya; hep oldu bitti sıradaki derim.


Gece uzun sürdü ; konuştukça laf lafı açtı. Hayatımız ne kadar saçma sapan bir hal alsa da iyi ki bir araya geldiğimizde hep aynı sevgiyle , samimiyetle sahip çıkıyoruz birbirimize. İyi ki kapris, kin , küslük , bencillik barındırmıyoruz ... Gecenin sonunu nasıl başladıysak öyle bitiyoruz.

"Evleniyorsun be Özge "

 Evet becerebilirsek diyorum evleniyoruz ; darısı çok sevenlere ve darısı çok sevilmek isteyenlere :))