24 Ocak 2014 Cuma

259,97 TL'lik Alışverişin İndirimli Hali ???

Gecenin bir yarısı benim etek almam gerek ; harekete geçsem bir an önce süper olur diye kendi kendime düşünürken internette biraz dolandım. Nerede ? Ne var? İndirim % Kaç oranında ? Beden kalmış mı ? Hangi şubede ulaşılabilir beğendiğim ürünler ?  :) Fos çıktı bu araştırmam içime hiçbir şey sinmedi (bu etek dışında) ; yarın ola hayrola deyip yattım :) Sabah olduğunda ; Optimuma mı gideyim Kızılay'a mı ? yoksa Gordion mu ? ora ters Ankamall daha yol üstü orası mı ? Ama ankamall'de de hiçbir şey kalmıyor deyip en sonunda Optimum'a gittim. Hem mango outlet de var daha ne olsun gayet iş görür. :) Ve gittim.


  • kafamda zaten siyah peplum yada kalem etek almak vardı ; danteli artısı. Üstüne etiket fiyatı 29,99 iken kasada 22,99 a düştü :) En sevdiğim olay :p Biraz boydan kısalacak malum yere yakınım ya kibarca minyonum ya :) Sizde almak isterseniZ Ankara Optimumda halen 5-6 tane 36 Ve 40 beden mevcut.  
  • yavru ağzı bu tül büstiyer ise ; daha mangoya adım atar atmaz elime aldığım bir parça :) Amacımdan saptığımı düşündüğüm bir an ; dur! etek alacaksın dedim kendi kendime:) Fiyatını görünce denemedim bile zaten dökümlü , bol şeyleri seviyorum birde bu renk hiçbir şeyim yoktu ki :) Yaz günlerimi hayallerimle süsledim kırmızı şortumla giyeceğim seni bebeğim :)) Bu rengin dışında beyaz ve laciverti de vardı; beyazda S beden yoktu.


  • gelgelelim son parçama ; kendisini üç ay önce 59,99 iken görmüştüm ! Değmezdin o fiyata canım ama gözüm kadar aklım ve kalbimde inan kırmızındaydı :) 19,99 olduğun dönem ben çulsuzdum bütün paralarım Sevgiliyle yemek yemeye ve Kpss kitaplarına gitmekte idi yada sana sıra gelene kadar başka ihtiyaçlarım çıkmıştı . 14,99 olduğun ara ev kızıydım herhalde görmedim seni iyi ki de görmemişim bak ! Sen benim kısmetimmişsin sonunda döndün dolaştın dolabıma girdin :) senide boyfriend pantolonumla giyeceğim yavrucuğum bekle baharı , yazı :) Bu rengin dışında kremi vardı ama bütün bedenler L idi bu XS olmasına rağmen 

    üstümde dökümlü durdu.
İndirimsiz hali 259,97 olan alışverişimin toplamda indirimli hali ise budur;

45,97 TL :D
  
buradan ne sonuç çıkarıyoruz ; bir şeyi çok istiyorsak o eninde sonunda senin oluyor ve beklemek sabretmek sizi ödüllendiriyor ; TAMAM. :)







33 yorum:

  1. Siyah kalem etek ve o kirmizi bluze asik oldum tek kelimeyle. Hem de nasil 10 lira ya, bu saatte mangoya koscam valla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heeheh ama dün o saatte koştum bende her yer düzenli ve kabinler bomboştu tavsiye ederim :))) beğenmene sevindiim kırmızının kremini bulursam alacağım bende dursun yazın çok cici oluruz :)

      Sil
  2. Hepsi sahane canm gule gule kullan :) bu indirim olayi benide cok mutlu edio :)) bu arada dun gezerden senin aztek desenli hirkanin lacivertlisini aldimm :))) yuppii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok daha güzelleri senin olsun kuzucuğum , çoook sevindim koydun mu hırkanı bloguna ben lacivertini görmemiştim bak gözüm kalır mı ki :))) arada gezer yapmak lazım. Güzel günlerde kullan canım :***

      Sil
  3. Aaa canım en alttakini ben de geçen aldım.Postu blogta var.Bir de etek aldım.İyi günlerde kullan.Ben kızılayda açılan outletten almıştım ama optimuma da bakmak lazım demek.Dökümü ,puantiyelinin s bedenini bulsam alacaktım ben de s bulamadım :(İyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oraya çok niyetlendim aslında çünkü en güzel şube orası ama eryamandan kızılay 50 - 65 dk :/ burnumun dibindekine gideyim dedim herşeyi buldım kısmetimmiş zaten :) geliyorum blogunaaaaaa güzel günlerde kullan periciğim inşallah bulursun puantiyeliyi çok romantik bi havası var :))

      Sil
  4. çok karlı bir alışveriş olmuş buuu :)

    etek çok zarif, güle güle kullan =)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok karlıydı gerçekten , çok teşrkkür ediyorum :)
      Sevgiler

      Sil
  5. ayyyyyyy yavruağazı ve kırmızı bluzler tam benlikmiş! ama mango outletten dimi? bizim burada yok maalesef:(((
    çok tatlılar cnm güle güle kullan! kombin bekliyorum havalar güzelleşince:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet melisciğim outlet :)
      Bende sabırsızlanıyorum giymek içn inan yaz gelsin bi an önceeee :)))

      Sil
  6. Bekle beni optimuuuum :)) cok sirin tercihlerin var cok tatlisin yaz kombinlerini sabirsizlikla bekliyorummmm.
    Sevgiler
    filiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiiiizciğim çok teşekkğrler , güzel alışverişler diliyorum :)

      Sil
  7. Want the fashionda da gormustum bu etegi cok hos istanbulda bulamadim malesef , guzel gunlerde kullanin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onda gördüm ^_^
      Teşekkür ediyorum :)

      Sil
  8. ayyy o dantel etek için yanıp tutuşuyorum şu andaaa
    harika parçalar kesinlikleee

    YanıtlaSil
  9. hiiiii etege asık oldum ama ben :(:( Güzel gunlerde giy kuzum çok güzel seyler almııssın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim daha güzelleri senin olsun :)

      Sil
  10. Muhteşemm valla:) Kimse kimsenin kısmatine mani olamaz, okadar işte;) Güle güle kullan, hepsi çok hoş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla çok güzel dedin sendeee :))) çok daha hoşları senin olsun kuzum :****

      Sil
  11. güle güle giy tatlım:)
    hesaplı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluluk verici hesapliligi valla :-) daha guzelleri senin olsun canim beniiiim

      Sil
  12. güle güle giy canım yeni cicilerini, özellikle eteğe bayıldım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha cicileri senin olsun rebelcigiiim :-)

      Sil
  13. o eteğin yakıştığı insanları kıskanma durumu var bende o çok net:) Israrla uzak durduğum bir tip kendisi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk peplum eteğim ayılıp bayıldığım halde bu nodele tek :))))

      Sil
  14. Süpersin ama seeen :) ben hayatta geceden çalışıp alış verişe çıkamam :) renkler çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim alışveriş namı sürmekteeee :))))))

      Sil
  15. Çok güzel şeyler almışsın güle gülw giy cicilerini:-) koton outlerde de güzel parçalar oluyor:-) ucuz hesaplı alışveriş en mutlu eden şey zaten:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen valla ucuz olsun iyi olsun daha ne olsun ;))) kışa girerken bir iki parça kapmıştım kotondan genelde yazlık depolarım kışın oradan :)) daha güzelleri senin olsun ırmaak :***

      Sil
    2. Yazın kışlık kışın yazlık alışveriş daha iyi oluyo daha uygun:-) hepimizin en güzelleri olaun inşallah :-* bu arada sosyal medyada aktif olmasam da blogunu keyifle takip ediyorum! :)

      Sil
    3. Eveet inşallah , çok teşekkürler ırmak keyif verebiliyorsam ne mutlu ^_^

      Sil