31 Ocak 2014 Cuma

Payet'in Kütüphanesi (2014) : Allah De Ötesini Bırak.


Kitap değerlendirmesi yapmak değil amacım ama genel fikrim bu kitap hakkında ; okunur. Eminim  içinde yazılanları siz zaten biliyorsunuz ama hayat koşuşturmacasında , olanlar ve bitenlerle aklınız , kalbiniz epey meşgul. Bu kitap ; unuttuğunuz bazı dini değerleri , ilahi yaklaşımları size anımsatıyor...
Bence sıkmıyor , size illa şöyle yapın demiyor. Yazar iyinin de kötünün de kaynağı olarak kendinizi gösteriyor ; olanın bitenin sebebini dile dökmeden , isyan etmeden önce düşünün ; onda bunda aramadan önce kendinizde arayın , bakış açınızı irdeleyin diyor!

Yani bu kitabı eleştirmeden , ön yargısız okumak gerekiyor... Önyargı derken ; bu konuyu ticarete dökmüş, kendinin reklamını yapıyor, sürekli danışanlarını dile getirip onlara olan tutumlarını, sorunlarına getirdiği çözümleri öne sürüyor falan filan bunlardan kurtularak okumanızı tavsiye ederim.

Elime ulaştığı günün akşamı başladım bu güzel kitaba :)
En sevdiğim okuma hali yataktadır ; uyku öncesi!


ertesi günün sabahı okuma hallerimin  en tatlı haliyle devam ettim.




yaklaşık 1,5 günde bitirdim(kargom 29 Ocak saat 18,00 da gelmişti) ; kitap ince ve büyük puntolu çok rahat okursunuz.

2014'ün ilk kitabını okumuş oldum; güzel bir kütüphane oluşturacağım inşallah!   Böğürtlen kışına başladım bile 

keyfi kitap okuyabilmenin mutluluğunu hiç kaybetmemek dileğiyle :)



11 yorum:

  1. Bu kitabı iyice merak etmeye başladım,
    böğürtlen kışını da arkadaşım çok beğenmişti.
    keyifli okumalar şekercimm
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim.bahar inanilmaz ilerliyor bayildim bogurtlen kisina , yazarin diger kitaplarinida alacagim bu gidisle:) bu kitap bazi degerlerimizi hatirlamak icin okunmali diye dusunuyorum :)

      Sil
  2. Merhaba:-) ben Sarah Jio'nun üç kitabını birden aldım hepsinurada.coö dan hem de üçü 30 tl ye geldi yani oldukça hesaplı. Mart Menekşeleri ni bitirdim ve bayıldım. Kesinlikle okumanı tavsiye ediyorum inanılmaz farklı ve çok akıcı. Şimdi sıra Yağmur Sonrası'nda:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Irmakcığım böğürtlen kışıda inanılmaz güzel ilerliyor yazar beni ikna etti senin yorumun üzerinede alacağım inşallah :)) keyifli okumalar :*

      Sil
    2. Mutlaka almalısın Mart Menekşeleri'ni👍👌 ben de Böğürtlen Kışı'nı okumak için sabırsızlanıyorum📓✨ keyifli okumalar 😊😍

      Sil
    3. Bugün sipariş verdim güzellik ama taksit seçeneğini kaldırdıklarından bir tek mart menekşelerini alabildim , yağmurdan sonrayıda çok merak ediyordum :(

      Sil
    4. Yeni düzenleme ile birçok üründe taksitin kalkması biz öğrenciler için kötü oldu😔 mart menekşeleri yağmurdan sonradan daha güzeldi bence😊 kitap çok şaşırtıyor insanı hiç tahmin edemediğin olaylar var okuyunca hak vereceksin😉

      Sil
    5. Kesinlikle haklısın alamadım işte :/ böğürtlen kışı biter o da gelmiş olur bakalım merak ediyorum baya :)

      Sil
  3. Dün elim gitti bu kitaba ama fikir sahibi olmadığım için almadım. Yazarı da tanımıyorum. Şimdi seninle fikir sahibi oldum.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) okunur yazdığım gibi ama kendime kızıyorum bir şeylerin farkına varmak için bu kitap şartnıydı neden bu kadar sabırsız de umutsuz olmuştum diye ...

      Sil
    2. Kızma hep kendine güzellikler kat, her zaman yaptığın gibi :)

      Sil