4 Nisan 2014 Cuma

KITCHEN LIFE | KARACA-Paradise Serisi


 Son zamanlarda bu tarz yerlerden çıkmaz oldum ; hayırlısı diyelim :) İhtiyacınız var ise Karaca'nın bu serisi gerçekten çok ama çok hoş ! Ben sadece bu üçünü seçtim seriden ama satan adam bu seriye bir başlayan devamını getiriyor ; bekleriz sizi de dedi :) Şimdilik tutuyorum kendimi !
 
 
 
 
ufaktan almak lazım dimi zaten anca biter taksitleri sonra başka taksitle başlar :)
 
not : Bu arada Garanti ile yapılan ön mülakatımın olumlu değerlendirilmesinin ardından birebir mülakat için mail attılar ( 11 Nisan - Online Mülakat şeklinde olacakmış ; Bölge müdürlüğünde) Dua edin olur mu ? Çok fazla heyecanlıyım :) Son çırpınışlarım bunu da geçersem ki inşallah geçerim sonrası eğitim :)) 


19 yorum:

  1. kuzum bende deli gibi bekliyorum bi adı konsada başlasam mutfak alışverişine deli oluyorum valla :D buarada inşallah olumlu olur iş görüşmen artık bi hayatını düzene koyup Allahın izniyle yuvanı kurarsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitanem bizde adını koyamadık daha ama babamla tanıştırdım sevdiceğimi ^_^ çok şükür hiç korktuğum gibi olmadı ve iki kez geldi bize baya tanıştılar yani :))) bunun mutluluğuyla kendi imkanımla yapabildiğimi yapıyorum babamda destek çıkıyor tabi ama ben işim olsun kendim yapayım yeter yük olduğum diyorum :( inşallah sende bu güzellikleri almaya başlarsın gezmesi bakması alması apayrı bir duygu inan... Teşekkür ederiim inşallah kuzum hayırlısıyla olur :)

      Sil
    2. Ooo cok sevindim senin adina kuzum valla en buyuk korkundu bunuda atlatmissiniz cok sukur:) artik mutlu gunler cok yakin insallah:)

      Sil
    3. Aynen selincim aynen çok şükür buda geldi geçti artık sıradaki diyoruz ^_^ amiiiiiiiin inşallah :)

      Sil
  2. Kahvaltılığı çok sevdim ben de :)
    Bu arada dilerim olur yeni işin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuppiii :)
      Amiiiin inşallah çok teşekkürler ^_^

      Sil
  3. Canim insallah hersey gonlunce olur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin belçimciiiim amin inşallah :) bir yerden başlamam gerekiyor :)

      Sil
  4. Hayırlısı olsun hakkında canım benimm
    başarılarrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canim insallah ; cok tesekkur ediyorum

      Sil
  5. Btanemmm dualarım seninle ins olacakk:)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Hiiiicbir sey belli dgl malesef ama bol bol hayallerim var :-)))

      Sil
  7. Ben bulamıyorum karaca paradise kek fanusunu rica etsem bana temin edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  8. Ben bulamıyorum karaca paradise kek fanusunu rica etsem bana temin edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Ankara -Optimumdan almıştım ama 2014, Nisan ayında :/ isterseniz netten numarasına bakıp bir arayın ama bu yıl hiç gözüme çarpmadı bu koleksiyon , üzgünüm :(

      Sil
  9. Cookplustan almıştım ben de bu seriden birkaç parça. hatta 2 tane elips fırın kabını kedimize mama-su kabı yaptım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seri cidden çok hoş :) Güle güle kullanın :****

      Sil