9 Aralık 2014 Salı

Anılarınıza Dokunmak İster misiniz?


Naçizane bir fikrim var ! Yeni yıl telaşı sizi şimdiden sardı mı ailece böyle bir sarmalandınız mı bilmiyorum ama olur da en en sevdiklerinize yeni yıl bahanesi ile bir şeyler alıp vermek onları mutlu etmek istiyorsanız sizleri birisiyle tanıştırmak istiyorum :)  -Sosyopix   


Dondurduğunuz güzel anları avucunuzun içinde yad etmek istiyorsanız -Sosyopix sitesine bir bakmanızı tavsiye ederim. Fiyatlar çok uygun üstelik kargo bedava ^_^  
Fotoğrafların baskı kalitesinden hiç mi hiç şüphe duymayın ! 
Çok ama çok güzel ve farklı bir hediye olacağını düşünüyorum ! Kendinizi bile ödüllendirebilirsiniz :)


Ben seçimimi zamanında 72 li mini kart olarak yapmıştım ( 29 TL) ! Ama siz sitede yer alan seçenekleri değerlendirebilirsiniz. Bir sürü seçenek sunuyorlar bize :) 


En sevdiğim anlardan bir tanesi;
2014 ün benim için anlamı , aşkı, mutluluğu, huzuru... iki parmağımın arasında; baktıkça  mutlu oluyorum hatırladıkça içim kıpır kıpır telaşlanmaya başlıyor  <3


Siparişiniz böyle tatlı mı tatlı turuncu bir kutuda geliyor ve çok kısa bir sürede :) Bu yüzden yılbaşı öncesi bir fikir olsun istedim ve hediye arayışında olan herkesi şimdiden tanıtmak istedim :) İnşallah olumlu yönde bir faydam olabilir birilerine :*** 

24 yorum:

  1. ne güzel bişi bu yaaa amaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi böyle şeylere gerçekten bayılıyorum deep ! :)

      Sil
  2. Bende çok memnunum siparişlerimden ve bir sürü çeşit eklemişler süper hepsi ! :)

    YanıtlaSil
  3. Müüüüüthis bu! Ben de hemen özel anlarin fotolarinin baskisini alirim. Dijital formatlari hic samimi gelmiyor, hatta silinir diye cok endise ederim hep. O yüzden baski iyidir iyi. Hatta hic baskiyla falan ugrasmamak icin bir ara Polaroid kamera almayi düsünüyordum, tekrar gündeme gelebilir bu istegim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh eylemmm bende o kadar çok istiyorum ki anlatamammmmm :)
      İnstagramda görüyorum pembesi mavisi minti nasıl masalsı inşallah bir gün bende alırım mm ve her anımı çıktı alıp saklarım :))) polaroid wishlist e eklenecek ;)

      Sil
  4. son yazıma baksan yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam seçtiklerin de iyiii :) paf bazen hayat puf :)

      Sil
    2. Aynen ortaya karışık böyle güzel bir şey çıkacak gibi hissettim :))))

      Sil
  5. ama Özgem bu süper olmuş... Eloş'un çok sevdiğim fotosunu kanvas tablo mu yapsam diye düşündüm yılbaşı hediyesi olarak güzel fikir kuzuma dermişim haha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyyy birsuru secenek var insan hepsini istiyor valla :-D

      Sil
  6. Özlemişim seni :)
    İmza: Eski Dolly
    Yeni Obur Kedi :)
    Öpüyorum kocaman!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaaaaaaa merhabaaaa :-)
      Gidisin cok sessiz olmusstuuu iyiki dondun canimmm

      Sil
  7. bu şahaneymiş. hemen siteye uçuyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nabruuuuut bardağada basıyorlarmış , yeniymişşşşş gözüm kaldı :D

      Sil
    2. aramızda kalsın ama bir koreli aktritin olduğu bardğım olsun istemiyor değili m:DD

      Sil
    3. Ya ben nabrutvya ben sen paylasiyorsun y spoiler guzel sozler hazirladigin direk guzel bi alintiyi ve winter sonata dizisinin bi fotosunu(ozellikle karli park olani) bastirmak istiyorummm :-D

      Sil
    4. bir yaramazlık yapalım en iyisi :D

      Sil
  8. cok seker bır paylasım bu tatlım :) tesekkurler

    YanıtlaSil
  9. harika fikirmiş cnm:)))) yeni yılda tüm güzellikler seninle olsun tüm dileklerin gerçek olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim meliscim :) senin icinde guzelliklerle dolu olsun insallah :)

      Sil
  10. Bloguma beklerim 🙆
    http://pinkyscrap.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil