3 Nisan 2015 Cuma

Shopping | Piliseli Beyaz Elbise .


Alışveriş resmen ruhun bir besini. Kendime yeni bir şey alırken - bu bir çorap dahi olabilir - yüz ifademi görmeniz lazım :-D Mutluluğun resmi. Çok önemli işlerim için bir Whislist im var ama ne zaman buraya o wishlist i koysam ben hiçbirini alamıyorum o yüzden aldıkça buraya not düşüp sizi de bazı güzelliklerden haberdar ediyorum :)

not : tüm alışveriş yazılarım için " keep calm and go shopping "  etiketine bir tık atabilirsiniz.

Geçen ağustostan bu yana beyaz elbise arayışlarım ve alışlarım devam ediyor. 

not : geçen ağustos da nasıl bir beyaz elbise almışım hatırlamak ister misiniz ? TIK

Sanırım kendim için en güzelini dün almış bulunuyorum tabi bu hissiyat bundan da güzeli denk gelene kadar devam edecek :))) Ama bence oldu buldum hayallerimdeki , su gibi elbiseyi :)



Fotoğrafım biraz kalitesiz durmuş dimi ? :( 
Bir türlü ışığı yakalayamadım bu yüzden Mango nun kendi sayfasına yönlendireyim bir de mankenin üstünde görün :)


 Ama inanın bana daha çok yakıştı :D Spor duruştan çok zarif çok bohem bir görüntüye ulaştım.  tabi boysuz olduğum için platform ayakkabı sonrası boyuna karar vericezzzz. Evet evet sırada ayakkabı arayışlarımız var :p

Beğendiniz mi kiiiii paylaşımcı parmaklara kuvvet iki üç kelam bekliyoreeee :****

New Dress  | Mango

19 yorum:

  1. çok güzel, güzel günlerde giy tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiii cidden mii :)
      Amin inşallah tatlım :**

      Sil
  2. Nasıııııl bohem, nasııııl güzel! Gözlerimden kalp emojisi çıktı resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan görür görmez o kalpler benden de çıktı ♥️

      Sanada çok yakışıııııır çoook alsan mı ki hı ? :*******

      Sil
  3. çok tatlı ve zarif model canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kerimeeeeeeeeemmmmm çokdaha güzelleri senin olsun canım benimmmm , teşekkürler :****

      Sil
  4. Çok şıkmış gerçekten , güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  5. ama son yazıma baksanaaaa :) ben yazarken sen yorum yapmışsın yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleeer deeepppp , dönüşlerim yoğunlaşcak sözz :]

      Sil
  6. Bu elbiseyi geçen yaz, mezuniyetim için aldım. Altına da dore rengi, mantar topuklu, kalın bantlı bir ayakkabı giydim. Aklımda hep, üzüm bağlarında boy gösteren o duru, berrak güzellikte, beyaz elbiseleri ile salınan hatunlar vardı! Evet, evet kesinlikle harika bir elbise! Bu sezon Mango'da farklı renkleri de mevcut. Güle güle giymen dileklerimle! :*)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayallerim var gerceklesmesini diledigim bu elbise ile. Su siralar her sey gozume o kadar zor gorunuyor ki yorumunla gecmise gittim mezuniyetime. Ne hayallerle giymistim o cuppeyi kalem etegimin ustune. O zaman her sey ne kadar kolaymis da ben gozumde buyutuyormusum.

      Sil
  7. elbiseyi çok sevdim, ince zevkine hayranım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiiiii beğenmen benim için çok önemli çoook :)

      Sil
  8. Ya bende bu elbiseyi arıyordum mangonun internet sitesine baktımda bulamadım sizce gelir mi ya da normal mango mağazasında bulabilir miyim bu arada fiyatı nedir acaba??

    YanıtlaSil
  9. Ya bende bu elbiseyi arıyorumda mangonun web sitesine baktım ama orda göremedim sizce nerde bulabilirim mangonun normal mağazasında varmıdır ya da internet sitesine gelir mi bu arada fiyatı nedir acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      İnternet sitesinde göremiyorsanız büyük ihtimal üretimi yoktur. Outlet kısımlarında şansınızı deneyin çünkü 2 -3 sezon öncesinden parçalar bulmak mümkün . Belki bu elbisede olabilir ;) Fiyatı 69.90 ya da 79.90 dı.

      Sil
  10. Ya ben bu elbiseyi arıyorum ama mangonun web sitesinde göremedim burda da mango yok sizce web sitesine gelir mi ya da halen mango mağazalarında varmı bir de fiyatı nedir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda hiçbir bilgim yok üzgünüm :/ Fiyatı 69.90 ya da 79.90 idi .

      Sil