17 Mayıs 2015 Pazar

Okuma Halleri | Şükrü Erbaş - Üç Nokta Beş Harf/Yalnızlık Heceleri


Yaşadığım zihinsel ama bir o kadar da boş yoğunluğum şu sıralar şiir okumama müsaade ediyor.  Kütüphanem de bir bölüm şiir kitabından oluşacak gibi! Çünkü ruhunuza dinginlik istiyorsanız şiir okumalısınız. Önceden hiç ama hiç sevmezdim şiiri ama artık başka.  Şükrü Erbaş' ın  okuduğum 2. kitabı ; Üç Nokta Beş Harf/Yalnızlık Heceleri. 


Arka Kapak Yazısı ;
elimizde harflerden tenha tarlalar
bir yağmur damlasından dünyayı içiyoruz


- şimdi hepsi birer ölüm hecesi
ne söylediysem sana yaşamak için


-yemyeşil bir yalnızlığı
içim dışım uzaklık
kimseye anı olmadan geçtim.
taşı bile severdim
birisi tüy kadar dokunsaydı bana


-Bütün ayrılıklarımı alır gelirim . Ev bir tenha söz. Eşyalar ıslık çalar. Bir genişlik umarım. Hayalsiz olmuyor. Zaman büyük simyacı. Hatıralar bile hayal. Ağaçların ışıklarını toplayıp çekilir güneş. Ölüm değil müşkül , zaman acısı. Yaşamasam nereden bilecektim. İnsanlardan üzgün düşmenin uzaklığıyla bakarım. Henüz mağrurdur yalnızlık. Yüksek seslidir . Kalabalığa inanır... 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okuduğum tüm kitapları incelemek isterseniz ;
OKUMA HALLERİ 
etiketini tıklayabilirsiniz.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

8 yorum:

  1. Dolu bir kitaba benziyor, teşekkürler! biz de bekleriz, sevgilerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu dolu bir kitap , ete kemiğe bürünen bir yalnızlık var :)

      Sil
  2. nefıs bır kıtaba benzıyor canım tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçi yalnızlıkla dolmuş bir kitap , çok sevdim etkileyiciğini :)

      :******

      Sil
  3. ben de bu aralar yolculuk/ kimliksiz değişim kitabından şiirler okuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh onu hiç duymadım ama sıradaki kitabım " suya yazı yazmak " olacak henüz almadım gerçi ...

      Sırlı bir kitap diyorlar kendisine belki okumuşsundur :)

      Sil
  4. Şükrü Erbaş, bana hitap eden şiirlerin yazarı. Düz yazısını bile şiir gibi yazan bir kalem. Güzel yürekli bir insan. İyi ki var. Ve fotoğraf da harika olmuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ; içime işleyen bir yazar , şair benim içinde :)

      Sil