27 Haziran 2017 Salı

Ne Giydim ? | Bayram Kombini 2


Günaydın !!! Bitti mi tatil bitti mi ?! Pofff.
Tüüüm hücrelerimle yarın iş başı yapıyor olacağımızı kabul edemediğimi belirtmek isterim . Şu anlık yaylanın mis esintili havasına kendimi kaptırmış size bu yayını hazırlıyorum. Burayı bırakıp şehre dönmek hiç istemiyorum. Ama koşullar. Neyse resimde gördüğünüz benim ikinci gün bayramlığım keşke her güne ayrı bir şeyler alsak dimi ama öyle olmuyor bayramlık niyetiyle aldığım tek şey bu elbise idi :)) Aklımda hep böyle bohem tarz bir elbise almak vardı ! Aradığımı şıp diye bulmak paha biçilemez oldu.


Elbise / Koton


Yarınınız bir çırpıda geçsin , kurumsal ya da özel hayata adapte olmak sizi hiç zorlamasın , hayırlı haberlerle dolup taşalım.
Mutlu günler :)

25 Haziran 2017 Pazar

Ne Giydim ? | Bayram Kombini.


Bu eteğimi çok sevdiğim bir arkadaşımın nikahı için almıştım. Saten askılı dantel bir üst ve siyah topuklu bir ayakkabı ile hayal etmiştim. Fakat nasip olmadı. Arkadaşımın ne kınasına ne nikahına katılabildim. Neye niyet neye kısmet! Bayramlığım oldu. Hanım hanımcık , romantik görünümümü converse ile tamamladım. 



Etek / Trendyolmilla 
Üst / Koton
Çanta / Forever New

Bu tarz post yazmayı çok özlemişim. İnşallah sizde beğenirsiniz.

24 Haziran 2017 Cumartesi

Keşkelerle dolup taşmak ve Alanya.

Keşke daha uzaklara gitsem de dönmesem dediğim günlerde en fazla Alanya'ya kadar uzaklaşabildim. İyi gelmedi değil ama tam dönüş yolundayız sevgili Ankara'dan bir haber. Gerçekten yok olmak istiyorum demeye ramak kaldı ; telefonu sonsuza dek kapatmak istiyorum , unutulmak. Kursağımda kaldı Alanya'nın güzelliği. Karmakarışık duygularla buraya kendimi attım. 


İlk olarak Antalya kalesine çıktık. Araba ile çok rahat çıkması ; yürümenizi tavsiye etmem. Girişler 20 tl ama biz müze kart ile bedava girdik. Kaleye çıktuğınızda Alanya'ya tepeden bakıyorsuz. Ve sonsuz maviye hayran kalıyorsunuz.


Ardından kaleye çok yakın olan Damlataş mağrasına girdik. 6 tl girişi olan Damlataş'ta hiçbir şey yok. 3 dk da girdik çıktık. Hayal ettiğim gibi olmadı açıkcası. Büyük bir mağara bekliyordum.



Gezimizin en keyif aldığım noktası ise Dim çayında yer alan Pınarbaşı Restaurant. Buz gibi çayın etrafında mis kahvaltı. Kahvaltılıklar şahane (fiyatlar uygun) , mekan ve doğa kusursuz. Saatlerce oturabilirdim orada. Kendimi dinlemek , suyun sesi , güneş . Keşke orada unutulsaydım.



İçimden dışımdan hep keşke diyorum son zamanlarda. Hiç demek istemiyorum ama!  Ankara ( ömür törpüm) , iş oldukça yıprattı beni.
 İnşallah çiçek gibi günlerimiz olur diyerek güzel dualarınızda yer almayı diliyorum.



İyi bayramlar.


14 Haziran 2017 Çarşamba

BrideToBe | Dış Çekim Mevzusu.


Epey oldu buralarda sizinle buluşmayalı.  Güzel bir dönüş olsun istedim ve düğünün üstünden 8 ay geçtikten sonra yaptığımız dış çekimden oluşan minicik bir post hazırladım.

Aklımda hayalimde hep Phaselis vardı mekan olarak. Nitekim istediğim gibi de oldu. Hava 33 derece olunca biraz zorlasada güneşin doğaya kattığı ışık ile mavi ve yeşilin en güzel tonlarını fon olarak kullandık.


Düz bir fön ve hafif makyaj ile ben olmaktan çıkmadan hazırlandım. Aksesuarlarım da sadeydi ; safir setimin sadece yüzük ve kolyesini kullandım. Kolye ve küpeyi bir arada kullanamayanlardan olduğum için küpe olayına girmedim :) Çiçek ve taç ise tam hayal ettiğim şekildeydi. Bu konuda pinterestten yardım aldım ve organizasyoncumuz Sevil hanımda sağolsun aynısını sundu. :)


Çekimi sonradan yapmak bizim için en iyi seçenek oldu. Maddi açıdan yeniden yeniden bir harcama yapsakta düğün günü mümkün değil bu kadar titiz olamazdık. Neyse oldu bitti bu da. Düğün dosyamız album gelince inşallah son bulacak ;)


Düğün telaşında olan herkese kolaylıklar diliyorum. Ki düğün sezonu başladı bileee ;) Varsa merak ettiğiniz bir şeyler ; yorum olarak dönüşler yapabilirsiz. Herkese mutlu günler :**

28 Mayıs 2017 Pazar

Ne İzledim | Karayip Korsanları-Salazarın İntikamı (3D)



Günaydııııın ;) Hadi pazar planına sinema koyalım. Favori serilerimden birini öve öve bitiremeyeceğim şimdi !
Karayip Korsanları kalp ben .
 Pazarınızı güzelleştirmek istiyorsanız , tarzınız ise ve sıkı bir takipçisiyseniz kendinizi sinemaya atın. Görsel şölen ziyafeti ve duygusallığın komedinin iç içe olduğu bir film sizi bekliyor. Bitmesin istediğim serilerdendir. Dahil olan yeni karakterler filme renk katmış sevdim. Jack sparrow ve mürettebatı , Barbossa , Salazar , gemiler , denizin gücü beni yine büyüledi. Kısacası vizyona girmesini 4 gözle beklediğime değdi. İnşallah film son bulmamıştır böyle bi dedikodu var.

Mutlu pazarlar :*

27 Mayıs 2017 Cumartesi

Sabır.



-Sabır!
-Burada!

Sahi sabır burada mı? Sözlüğün içindeki müebbet hapsi sürüyor demek. Demek kaçmadı üç pencereli hücresinden. "Sad" , "ba" , "ra" ; üçü de aynı avluyu görüyor ama manzaraları başka. "Sad"ın penceresinden parmaklıklar görünüyor, "ba"nın penceresinden yüksek duvarlar, "ra" nın penceresinden sert kayalar. "Sad" tutukluluğa , "ba" yüksekliğe , " ra" sertliğe işaret ediyor. Üç pencerede aynı mana: Sabrın adı ' hapis ' der demez , "sabır" mahkumken hapishane oluyor. Bu hapishanede nefsin yattığını bildiriyor kamuslar, aklın ve dinin gereği olarak. Bu öyle bir hapishane ki savaşta "cesaret" adını alıyor , ramazanda "oruç" . "Vefa " oluyor ahdine sadık olanlara, sır tutanlara "söz" . Hem üzüntü hem sevinç , hem musibet hem hayır , hem kilit hem anahtar.

Tek Kelimelik Sözlük - A. ALİ URAL.

16 Mayıs 2017 Salı

Geçmiş Günlerin Dedikodusu | Anneler Günü.



Anneler günü için bir araya geldik ;  15 kişi falandık ve çooook güzel bir yerde çoook uzun bir masada harika bir kahvaltı yaptık. Tabağını alan masaya kondu. Cıvıl cıvıl sohbetler edildi. Bunu çok sevdim.


Üstüne kahveler içildi. Dinleniyordum. Gerçekten iyi hissediyordum , ruhum bile hafiflemişti.


Yeşil tam bir huzurdu. Öyle güzeldi ki haftasonu , anneler günü.


Daha güzel günlere inşallah !


12 Mayıs 2017 Cuma

Kafam Allak Bullak.


Herkese merhaba


 Size söylemem gereken bir şey var. Söylemekte geç bile kaldım aslıda ama ne bileyim kafam allak bullak. Sizinle çok şey paylaştım. Üniversite sürecimi , evlilik hazırlığımı , düğünümü , evde geçirdiğim anları , alışverişlerimi , okuduğum kitapları hatta mutfaktaki maceralarıma kadar. 

Hayatımın arka planınında hep bir işsizlik vardı. Hep hayırlısını dilemiştik. Siz benim evdeki keyiflerime imrenirken ben sizin sabah çıkıp akşam girdiğiniz işinize imrendim. Maaşım olsaydılı cümleler kurdum. Dualar ettim ; ettik. Böyleydik.


Ve ben sonunda işe başladım. Hemde başvurmadığım bir yerden gelen telefon ile belgelerimi toplayıp 2 günde işe başladım. Hatta 7 gün oldu. Hayatıma hoşgeldin pazartesi sendromu diyebilirdik. Ama hayırlı mı hayırsız mı hoş mu geldi kötü mü geldi bilmiyorum. Mutlu değilim. Mesleğimle hiç alakası olmayan bir bölüm , konum , mekan... Bir de nöbet durumları olan bir iş. Hatta bazen hafta sonu olmayan bir iş. 

Mesela pzt-sl 08.00-16.00  , çrş 10.00-19.30 , perş 08.00-16.00 , cuma 16.00-08.00 gibili bir hafta var önümde.... Dananın kuyruğu nöbette kopuyor. Sabretmeliyim diyorum ! Denemeliyim. Kolay olmadı ;olmayacak. Farkındayım ama böyle de darlanmaktayım. 


Ne olursa olsun her şeyin hayırlısı olsun. Ne diyeyim. 


8 Mayıs 2017 Pazartesi

Haftasonunu maviye boyadım.


Yürü! Hür maviliğin bittiği son hadde kadar!...
İnsan, âlemde hayâl ettiği müddetçe yaşar.





2 Mayıs 2017 Salı

Mutfakta Bir Özge | Fırın Tepsisinde Kumpir.


İştah açıcı bir günaydınnnn hepinizee :) Akşam yemeğine ne yapsam ne yapsam diye düşünürken kendimi hep @kekevicom hesabında bulurum. Yotube kanalına aboneyim ve orada daha çok vakit geçiriyorum. İnanılmaz kolay , pratik ve leziz yemek tarifleri var :)  Onlardan bir tanesi de evde kumpir :)


Nasıl yaptım ; detaylı olarak şuradan izleyebilirsiniz . AYŞENUR ALTAN - YOUTUBE . Yinede özet geçmek gerekirse ; haşladığım patatesleri sıcakken ezdim içine terayağ ve rendelenmiş kaşar atıp püre haline getirdim. Öyle güzel bir hal alıyor ki kıvamı , kokusu . Enfes ! Biraz karabiber ve tuz ile baharatlandırdım. Sonra uygun bir tepsiye, kalıba püremi döküp yaydım . Ardından kumpir içinde ne seviyorsanız ( garnitür , mısır , zeytin , sucuk , sosis , salam, kaşar) onları gelişi güzel dizdim en sonda kaşarını döküp. 200 derecede 15-20 dk beklettim. Ve sonuç.


Afiyet bal olsun yapanlara :))

30 Nisan 2017 Pazar

Ne İzledim | Galaksinin Koruyucuları 2 (3D)



Galaksinin Koruyucuları 2 yi izlemeden önce serinin ilkini dublajlı bir şekilde izlemenizi çok çok tavsiye ediyorum. Vakit kaybı olmayan , çooook eğlenceli bir film.Ondan sonra sinemaya gitmek isteyebilirsiniz benceee . Gülmekten gözlerimden yaşlar aktı çoğu sahnede :)) Filmin 3D olması ise harika ötesiydi izlediğimiz sinema salonu mükemmel bir keyif sundu bize :) Bir de tabi ki dublajlı tercih ettik çünkü bu film dublajsız çok da eğlenceli olmayabilir. Seslendirmede gerçekten çok çok iyiyiz :)


Harika bir cumartesi geçirdim. Sizde bir gününüzü bu film ile harika kılabilirsiniz . Bu arada serinin ilkini izleyenler beni çok iyi anlayacaklar ama bunu yazmadan yayını bitiremem!!

Groot ❤ Ben .

Herkese mutlu haftalar diliyorum :***



28 Nisan 2017 Cuma

#sonundayazgeldi :)


Yaz geliyooooor o zaman dans o zaman renk! (Yaz için hiçbir planı yoktuuuuu)


Yeni yerler keşfettim. Yaz kokan mis şehrin denizine karşı çay içebileceğim . Kaçıp kaçıp dururum artık.  (Evden bazen çıkarmanız için beni tehdit etmeniz gerekebiliyor gerçeğini de söylim)


Diyetteyim ama evde bir kek kokusu olmayınca o ev ev olmuyor gibi. Ne bilim aynen böyle hissediyorum. ( 2 dilim anca yediiiiim hepsini sevdicek yedi )


Yaz hakkında gelişine karşı sevincimizden başka bir şey yok elimizde. Hayatı akışına bırakmamız belki en iyisi şu durumda. Güzel sürprizler ile hava kadar hayatınızda ısınsın. Bir kahveyi hakettik. Hadi içelim.



Mutlu haftasonlarııı herkese :)


26 Nisan 2017 Çarşamba

Alışveriş / Midi Kot Etek


Tanıştırayım yaz üniformam ! Yani Denim /Jean /Kot ve etek /Elbise. Dolabımın vazgeçilmezleri. Mini kot etek , kot elbiseden sonra midi kot eteğide dolabıma ekledim. Hem de ŞURADAN ! çok ucuza edindim.


Bazı markaların outletleri 💙 Ben.
Bu sezon ne yapın ne edin midi etekleri ucuz ucuz kapın bence zamansız ve kurtarıcılar. Boyum kısa demeyin bende kısayım :) Ayrıca minyon ve 1.60ın altında olan bir çok blogger var; ilham alabilirsiniz (@extrapetite ve @wendyslookbook ) Kiloluyum demeyin nice kilolular var fıstık gibi her istediklerini giyiyorlar. Hayatı güzel yaşamak istiyorsak önce kendimizi sevmeliyiz. Ekssiklerimizle fazlalıklarımızla baş edebiliriz. Bir etekle bile kamu spotu niteliğinde makale yazabilen bir kişi olarak durumu abartmayım ve kaçayım. :)
 Mutlu günler gencolar. 


24 Nisan 2017 Pazartesi

Trend Alert | LookBook inspo. | Pilili Etekler Nasıl Kombin Edilir ?



Birkaç gün önce edindiğim pamuk şekeri pilili eteğimi ( pleated skirt ) giymek için sabırsızlanıyorum. Geçtiğimiz sezondan bu yana trend olan bu eteğin maxi ve midi boyları benim en çok sevdiğim modeller. Renk skalası o kadar geniş ki hemen hemen her yerde  olağan yada antin kuntin bir rengini  bulabilirsiniz. Ayrıca o renk mevsime uymaz , o eteğin altına o ayakkabı olmaz gibi düşüncelerin yok olduğu çağımızda her şey her şeyle giyilebilir özgürlüğünde müthiş kombinler çıkarıp çok kolay ve çok hızlı bir şekilde şık bir görünüme kavuşabilirsiniz. Pantolon ve jean rahatlığını gözardı edemem ama bu yıl nedense eteklere sardım ve kendimi daha iyi hissettim. Belki de evrene olumlama yapıyorum gizliden bilmem ama efil efil dolaşacağım ve güzel fotoğraflar çekeceğim o günlerin hayalindeyim. Sanırım bu yaz etekler üniformam haline gelicek.

Şimdi biraz ilham olsun biraz da cesarete gelelim ve tarzımıza , tavrımıza bir şeyler katalım istiyorum. Pinterestte bulduğum görseller buna yardımcı olsun ;)







Instagram hesabımda benimde yaptığım bir kombin mevcut. Merak edenler için

Biraz moda konuşmak iyi mi geldi ne :)) Sıradaki konumuz fırfırlı her şey mi yada midi denim etekler mi olsa ? Bu sezon moda olan her şey kalp ben olunca üstüne çok yazıp çizmek istedim. Havamız değişsin.

Türk Yıldızları ile 23 Nisan ❤


Hayatımın en güzel 23 Nisanı. Duyduk ki Türk yıldızları Antalya semalarında devleşecekmiş. Tv karşısında gururla , gözlerimiz dolu dolu izlerdik babamla ve ben bu yıl çok yakın ve çok canlı izledim göklerde onları. İlk önce Konyaaltı varyant ta olacak gösteri diye okuduk bir hesapta ! Yerimizi iki buçuk saat öncesinden aldık. Story de paylaşım falan yaptım ve ig de gezerken ana yerin Konyaaltı plajı olduğunu okuduk ve gösteriye 2 saat var. Yerimizden kalktık ve inanılmaz bir trafikten yolumuz dışı bir yere saptık ; arabayı bulduğumuz boşluğa bırakıp yürüdük konyaalti plajına . Yoksa bu müthiş gösteriyi trafiktr kalarak kaçırabilirdik.


Ulaştığımızda ise gördüğüm kalabalık iyice gururlandırdı beni. Kuru kalabalık değildi ve şu görüntü dörtte biri idi belkide!


Gösteri başladığında ise herkes ayaktaydı ,ağzımız açık kalmış , alkışlarımız havada uçuşmuştu. İnanılmaz hareketler , inanılmaz bir ses ve inanılmaz bir gösteri yaşattılar bize. 






Gerçekten muhteşemdiler. Bir de beni şu şekilde ço mutlu ettiler ; Hasan Kocabaş 5 numaralı pilot ve Türk yıldızları resmi instagram hesabı fotoğraflarımı beğendi. Bence harika bir şey bu :)))