28 Mayıs 2017 Pazar

Ne İzledim | Karayip Korsanları-Salazarın İntikamı (3D)



Günaydııııın ;) Hadi pazar planına sinema koyalım. Favori serilerimden birini öve öve bitiremeyeceğim şimdi !
Karayip Korsanları kalp ben .
 Pazarınızı güzelleştirmek istiyorsanız , tarzınız ise ve sıkı bir takipçisiyseniz kendinizi sinemaya atın. Görsel şölen ziyafeti ve duygusallığın komedinin iç içe olduğu bir film sizi bekliyor. Bitmesin istediğim serilerdendir. Dahil olan yeni karakterler filme renk katmış sevdim. Jack sparrow ve mürettebatı , Barbossa , Salazar , gemiler , denizin gücü beni yine büyüledi. Kısacası vizyona girmesini 4 gözle beklediğime değdi. İnşallah film son bulmamıştır böyle bi dedikodu var.

Mutlu pazarlar :*

7 yorum:

  1. seyretmek için sabırsızlanıyorum

    YanıtlaSil
  2. Çok severim. Diğer filmleri defalarca seyrettim. Bunu da izlemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ya fragmanında bile çok heyecanlandım :) Ne güzel gitmişsin canım sinemaya gitmek ayrı bir kafa dağıtıyor insanda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yağmur. Artık ayda 1 gitmeye özen göstericez. :))

      Sil