14 Haziran 2017 Çarşamba

BrideToBe | Dış Çekim Mevzusu.


Epey oldu buralarda sizinle buluşmayalı.  Güzel bir dönüş olsun istedim ve düğünün üstünden 8 ay geçtikten sonra yaptığımız dış çekimden oluşan minicik bir post hazırladım.

Aklımda hayalimde hep Phaselis vardı mekan olarak. Nitekim istediğim gibi de oldu. Hava 33 derece olunca biraz zorlasada güneşin doğaya kattığı ışık ile mavi ve yeşilin en güzel tonlarını fon olarak kullandık.


Düz bir fön ve hafif makyaj ile ben olmaktan çıkmadan hazırlandım. Aksesuarlarım da sadeydi ; safir setimin sadece yüzük ve kolyesini kullandım. Kolye ve küpeyi bir arada kullanamayanlardan olduğum için küpe olayına girmedim :) Çiçek ve taç ise tam hayal ettiğim şekildeydi. Bu konuda pinterestten yardım aldım ve organizasyoncumuz Sevil hanımda sağolsun aynısını sundu. :)


Çekimi sonradan yapmak bizim için en iyi seçenek oldu. Maddi açıdan yeniden yeniden bir harcama yapsakta düğün günü mümkün değil bu kadar titiz olamazdık. Neyse oldu bitti bu da. Düğün dosyamız album gelince inşallah son bulacak ;)


Düğün telaşında olan herkese kolaylıklar diliyorum. Ki düğün sezonu başladı bileee ;) Varsa merak ettiğiniz bir şeyler ; yorum olarak dönüşler yapabilirsiz. Herkese mutlu günler :**

18 yorum:

  1. Tek kelimeyle Ş-A-H-A-N-E...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa inşallah tüm albüm güzel olurrr ;)))

      Sil
  2. Allahım ne güzel olmuş çekim *_*

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuşsun ♥
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Ayyy! Dürdane hanım gene bir yerlerden çıkmış ortalara... Su gbi, inci gibi ol hep:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa :)

      Çok çok çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  5. Çok güzel 👌🏻👌🏻👌🏻

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel gözüküyorsun :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Sonunda çektirebilmişsin canımm süper çok güzeller manzarada harika siz daha da harikasınız..Maşallah size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunda yağmuuuuur ^_^ Çok sağol kuzjcum şimdi album beklemece :)

      Sil
  9. çok güzel olmuşsun çook <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür ederiiiim :) :******

      Sil